Pagina's

dinsdag 10 maart 2009

Netvibes stopt?!

Het blog Gadgetsenonderwijs meldt dat Netvibes misschien ter ziele gaat! Net nu ik er helemaal verslingend aan geraakt ben. Gelukkig zijn er alternatieven en er staan een aantal op het blog vermeld, zie hier. Ze zijn zelfs al uitgeprobeerd, dus dat scheelt veel werk.

In dit verhaal wordt gesproken over een Opml-bestand dat geëxporteerd en geïmporteerd kan worden. Als ik het goed begrijp kun je je feeds exporteren en opslaan op dezelfde manier als je dat met je internetfavorieten kunt doen. Dat is mooi, ik heb meteen een reserverkopietje gemaakt voor als het ineens over en uit is met Netvibes. Tenslotte was Netvibes laatst ook al een paar uur uit de lucht.
Op de helppagina van Netvibes staat hoe het moet, fluitje van een cent. Of het importeren in een opvolger van Netvibes zal lukken weet ik nog niet, want dat heb ik niet geprobeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails