Pagina's

donderdag 12 maart 2009

The internet overdose song

Hier gevonden

4 opmerkingen:

  1. Fantastisch filmpje, geweldig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG ik snap het helemaal, we moeten veel te veel,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja erg leuk. Joke zei afgelopen week nog tegen mij dat er op het moment dat ze in Joure begon te werken er maar 1 computer in de bieb was. Niet dat ik terug wil naar de tijd dat je zo'n Karmacfilm in het apparaat moest prutsen terwijl de rij wachtenden steeds langer werd, maar we moeten veel te veel, zoals Ingrid zegt. Ik mag tegenwoordig graag een halfuurtje boeken opruimen, lekker rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karmac vond ik een ramp. Detroit was een heel relaxed uitleensysteem, maar wel arbeidsintensief.
    Na een tijd intensief beeldschermwerk vind ik het ook heerlijk om een karretje met boeken op te ruimen. Goed voor lichaam èn geest, die afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails