Pagina's

zaterdag 28 maart 2009

Onderhoudsbeurt

Net als de auto heeft ook de pc geregeld een onderhoudsbeurt nodig. Vanmorgen (het regende toch..) heb ik de nieuwste versie van de AVG virusscanner binnengehaald en geïnstalleerd en vervolgens Internet Explorer 8. Deze laatste voornamelijk vanwege de nieuwe functies die ik wel eens wilde bekijken. Hierover straks meer, ik moet ze eerst uitproberen. Afgelopen week ben ik ook overgestapt op een andere firewall, want de nieuwe versie van ZoneAlarm beviel niet. Als ik helemáál goed bezig wil zijn gooi ik een keer een heel stel nauwelijks gebruikte programma's van mijn computer, hij slibt langzamerhand dicht. Er zijn zoveel leuke en handige gratis programmaatjes te vinden dat het overzicht wel eens zoek raakt. De meeste probeer je een keertje en vervolgens staan ze ergens in een hoekje te verstoffen.

2 opmerkingen:

  1. hoi is die nieuwste AVG versie nog steeds gratis? bij mij komt ook van alles voorbij maar ik heb meestal geen zin om mij er in te verdiepen. Heb je nog goede tips ik houd me aanbevolen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, als je de link in bovenstaand berichtje volgt kom je op de pagina waar je de gratis versie kunt downloaden. Er is ook een betaalde versie met meer opties, maar de gratis scanner voldoet prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails