Pagina's

zondag 8 februari 2009

Nog even uitstellen..


Het huiswerk voor de komende week staat al sinds donderdag voor ons klaar, maar tegen mijn gewoonte in heb ik er nog NIETS aan gedaan. Studerende dochter kwam thuis met bergen wasgoed en dat moet liefst schoon en droog weer mee naar Maastricht. Dat is een hele uitdaging zonder wasdroger, zonder centrale verwarming en mèt een heel klein huis. Bovendien hield ze bij gebrek aan goede internetverbinding op haar laptop de hele zaterdag onze pc in beslag, zodat ik andere bezigheden moest zoeken (was drogen bijvoorbeeld). En vandaag schijnt de zon, dan gaat het kriebelen en moet ik zo nu en dan even naar buiten. Om foto's te maken bijvoorbeeld en een stukje te wandelen op de Delleboerster Heide (foto).
Maar, medetreuzelaars, wij zijn in goed gezelschap! Lees dit artikeltje maar eens.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Annelies,
    Weinig gedaan schrijf je, maar je hebt er vanmiddag al weer heel wat moois opgezet, prachtige foto's ook weer. Enne, het droogde vandaag geweldig, en volgens mij gistermiddag ook, dus hopelijk heeft jou dat flink gescheeld qua werk. Zou je mij morgen willen laten zien hoe je een diapresentatie op je blog kunt zetten? Ik heb een serie foto's in mijn afbeeldingen staan, maar het lukt ze net via diapresentatie op mijn blog te krijgen.
    groetnis
    Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nynke,
    Komt goed, moeten we maar zorgen dat de vergadering niet te veel uitloopt ;)
    Inderdaad, vanmiddag heeft de was aardig gedroogd aan de lijn. Wat dat betreft gaan we de goede tijd weer tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ik heb ook vanavond foto's op picasa gezet met de bedoeling ze te laten zien op mijn weblog. Ik weet niet wat er fout is maar het werkt niet goed. Misschien kun je morgen 2 personen even laten zien hoe het moet.
    Bedankt voor de puzzel ga 'm zo even maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,
    Inderdaad, ik zag op je log al een ontbrekende fototentoonstelling. We kijken morgen wel even.
    Succes met de puzzel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat was dus niet even die puzzel,heb 'm niet afgemaakt. Wel leuk idee maar ik vind stukjes zelf in de vingers hebben toch prettiger. Ken je de puzzels van van Haasteren? erg leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails