Pagina's

dinsdag 10 februari 2009

#12 In de zandbak van de 23dingen Wiki

Hoewel we maar liefst twee weken de tijd hebben voor de wiki-huiswerkopdrachten, staat mijn verhaal vanaf vandaag in de 23dingen wiki. Dan is dat maar klaar en dan kan ik jullie vervolgens gaan vervelen met allerlei leuke dingen die er zoal te vinden zijn op allerlei websites en weblogs die sinds een aantal weken zo handig overzichtelijk bij te houden zijn via Netvibes.
Overigens nam deze opdracht langer in beslag dan nodig is, want bij het lezen van de verhaaltjes van andere cursusten kwam ik het theezakjes-verhaal van Charis tegen en zo belandde ik bij de weblogs van de collega's uit Sneek. Leuk om te bekijken!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Annelies,
    Via de ook jou zeer bekende Zoekgans ben ik ook op Liesblog terecht gekomen. Wat een geweldig weblog. Ik word een regelmatige bezoeker, want er valt hier heel wat te leren voor mij!
    Wat een prachtige foto's ook.
    Groeten Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Yntskje (bloos..)
    Nu moét ik wel zorgen dat ik de boel goed bijhoud!
    Over foto's gesproken, kun je misschien wat bijschriften bij je foto's in Picasa zetten? Ik vraag mij hevig af wat voor dingetjes dat nu zijn op en in het zand van Brunei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annelies,
    Jij gaat het helemaal maken in Blogland, merk ik wel.
    Jij kunt echt wat betekenen voor je collega's door even met hen te gaan zitten om hen een eindje op weg te helpen
    Zelfde geldt voor Robert , die doet dat voor mij en anderen in Joure. Heeeel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails