Pagina's

zaterdag 4 april 2009

Aquabrowser, aanvullinkje

Binnenkort einde traditionele catalogus
Door Wytse Noordhof, Bibliotheekblad 2008, no. 25-26

In het nieuwste nummer van PC Plus (no. 3) staat de landelijke aquabrowser genoemd in het artikel: "Het nieuwe zoeken - bijzondere zoekmachines". Deze bladzij is hier te bekijken.
MyDiscoveries is inmiddels opgenomen in de Friese aquabrowser. Wanneer volgt bibliotheek.nl? Dan kunnen de computerbladen daar weer over schrijven!

Die lege catalogusbakken kunnen overigens prima hergebruikt worden:

4 opmerkingen:

  1. Leuk Annelies, enne is dat jouw catalogusbak met groentezakjeszaad (met de paaseitjes op de achtergrond?) Ik heb er ook ettelijke in de garage, met van alles en nog wat erin. Kan nooit onthouden wat waarin zit, dus moet alle laden altijd openen....Ik ga morgen naar Friese aquabrowser kijken hoe het zit met My Discoveries, ik wil nu lekker lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de groentezaden zitten alfabetisch in de bak..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wytze voelt zich vast vereerd, dat hij door een biebeljothekaris wordt ge.. ja, hoe heet dat? wordt genoemd.Wytze heeft veel cartoons in Bibliotheeekblad geplaatst.
    Wytze ken ik via Nic van de Vereniging Anusatresie. Ga jij uitleggen wat dat is, of zal ik dat doen? Lijkt me meer op mijn weg liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie hiervoor dus: http://simboen.blogspot.com/2009/04/nic-wytze-en-anusatresie.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails