Pagina's

donderdag 2 april 2009

Lezende vrouwen

(Albert Anker, 1831-1910)

5 opmerkingen:

  1. Prachtige schilderijen en beeldhouwwerken Annelies, waar vind je zoiets?! Ik moet nog steeds met jou kijken hoe ik mijn afbeeldingenserie als dia's op mijn blog kan plaatsen. Nou ja, het stiet net yn 'e brân, kan altijd nog. Overigens nog 2 te gaan en dan zit het erop, ben wel blij moet ik zeggen, ik word een beetje 'dingenmoe', het weer wordt ook te mooi (overigens vandaag niet), maar gister prachtig, je hebt het getroffen gistermiddag. Kon je het geweld een beetje uit je hoofd krijgen? Het is toch te gek voor woorden. Ik praatte terwijl wij wachtten tot de andere verdachte van boven kwam met de politieagenten, en 1 van hen had nooit gedacht dat zich dit in een bibliotheek zou kunnen voordoen....Maar geweldig hoe snel men aanwezig was, 6 man sterk, en binnen een paar minuten. Dat is een hele geruststelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, lekkend lezen in het zonnetje raak je zoiets wel weer kwijt. Inderdaad prettig dat de arm der wet zo gauw aanwezig was, en dat er zoveel collega's in de buurt waren.
    De dingen schieten al op, ergens ook wel weer jammer. Maar zoals je zegt, met mooi weer wordt het minder aantrekkelijk om achter de pc te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Annelies, wat heb je nu toch hier aan de zijkant een prachtig iets erop met achtergrondmuziek, HOE DOE JE DAT TOCH ALLEMAAL en waar vind je het. Ik zie het ineens staan, ik blijf nu nog maar even zitten luisteren, Bauke luistert beneden naar Omrop Fryslan, Heerenveen - Heracles. Enya, ook prachtig, ik heb verscheidene cd's, ook van Clannad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat nu voor een vervelend verhaal hierboven? Ben jij bedreigd in de bieb, Annelies?
    Schrik ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor, er waren twee mannen aan het vechten op de eerste verdieping. Ik had er verder niets mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails