Pagina's

vrijdag 15 mei 2009

Overdaad aan schattig

Aha, het komt in de beste families voor. Naast de Icanhascheezburger van het vorige blogberichtje staat ook Cute Overload in het tabje 'Leuk of interessant' van m'n Netvibes. Daar hoef ik me vanaf vandaag niet meer voor te schamen.

Aaf Brandt Corstius:
"Op dagen dat het lente lijkt maar ineens koud is, op dagen dat ik moe en chagrijnig ben, en op dagen dat ik gewoon zin heb om naar plaatjes en filmpjes van extreem schattige dieren te kijken, ga ik naar cuteoverload.com, een site over extreem schattige dieren." (lees hier de column)

Favorieten van mij: minivleermuisjes en een koala die last heeft van de warmte (bekijk vooral de onderste foto's).
En dit filmpje natuurlijk, waar Aaf het over heeft in haar stukje:

1 opmerking:

  1. Aaf Brandt Corstius schrijft goed columns. Dat heeft ze waarschijnlijk van haar vader, Hugo, die wel een beetje een gevaarlijke gek is. Ze treed vaak op als tafeldame in DWDD.
    Dat dieren jong en klein het leukste zijn geld vooral ook voor mensen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails