Pagina's

maandag 11 mei 2009

Afsluiting met gebak, toespraakjes en evaluatie

(niet snel genoeg met het fototoestel, de doos was al gedeeltelijk geplunderd..)

Vandaag kwamen de cursisten van Bibliotheken Súd Fryslân die de 23dingen cursus afgerond hadden, tezamen in de bibliotheek van Heerenveen. Onder het genot van een bakje koffie en een stuk oranjekoek hebben we de Dingen nog eens stuk voor stuk bekeken, onze conclusies en ideeën voor de toepassingen in de praktijk gespuid en de certificaten in ontvangst genomen. Bibliotheekmanager Nynke had voor iedereen een lovend woordje en kreeg er zelf ook eentje, want ze heeft fanatiek meege'dingd'. Helaas was de helft van ons W&W coachteam afwezig door ziekte, en ook twee cursisten. Alle drie beterschap gewenst! Hun certificaat wordt bewaard, het gebak niet.
Wiesje reikt de certificaten uit
Ik hoop dat we allemaal blijven bloggen, anders krijg ik serieuze ontwenningsverschijnselen. Gelukkig hebben we de foto's nog..

7 opmerkingen:

  1. leuk gedaan Annelies. Serendip is ook erg verslavend en leerzaam dus grijp je kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, jij hebt alweer geblogd, ik heb alweer geblogd, dus dat komt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annelies,
    Leuke foto's. Goede ideeen gister. Ik hoop dat behalve op je blog kan blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annelies, wat al weer een snelle reactie en leuk om meteen al de foto's zien. We moeten het toch echt van jou en Robert hebben, maar ik zal mijn best doen om ook geregeld aanwezig te zijn op mijn blog en ons andere blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Annelies, het is nu wel gelukt om ze te bekijken. Wat heb je ook een zinnig stuk over Vargas geschreven, ik heb er ook 1 thuis, dus ik zal het ook eens even beoordelen. Ik hou ook niet zo van filosofische beschouwingen, helemaal als het niet zo bij de personages past. Wat mij ook stoort is dat de vaart uit een verhaal gehaald wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Nynke. Kan er niks aan doen maar moet natuurlijk even iets zeggen van het idee dat de vaart uit het verhaal wordt gehaald bij een filosofische uitweiding. Zie het als literaire onthaasting en je hoeft je er niet meer aan te storen. Als je trouwens hele leuke, passende, ware filosofietjes wilt lezen die het verhaal onderbreken én voeden tegelijk, moet je Steve Toltz - Een fractie van het geheel meenemen. Geweldig boek, met slechts één nadeel. Ik heb het al uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Robert dan moet ik dat in de vakantie gaan lezen, dan pas kom ik aan de ultieme onthaasting toe. Ik zal eens even kijken of H'veen dit wel heeft en dan moet het maar mee. Wat echt ook zeer onthaastend werkt en reuze ontspannend is, is hynderride bûtendoar. Gisteravond met een groep van 8 mensen anderhalf uur door de velden: lage zon, wind, prachtige landerijen met fris groen en dan die paarden die blazen en briesen en af en toe hinniken en zeer genieten. Dat merk je als vanuit draf in galop gaat: ze gaan als een speer. Dat is nu weer geen onthaasten, maar puur plezier voor zo'n paard, alle energie smijten ze erin. En ook voor de berijders, heerlijk zo'n snelheid en dan met die zon en de wind op je huid. Ik kom altijd weer euforisch terug.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails