Pagina's

zaterdag 18 april 2009

Schagerbrug

Niets weerhoudt ons ervan om door te bloggen na afloop van de 23dingen cursus, en ik hoop dat veel collega's dat ook blijven doen!



Dit is Schagerbrug, waar de meiden en ik vorig weekend heen geweest zijn. Helaas was het op dat moment wat somber weer (en het raam van de auto is niet al te schoon - ik weet het!), maar het geeft een indruk. Overigens kun je in de zomer de overkant van de Grote Sloot nauwelijks zien door het riet.

In Schagerbrug woont deze kat. Zijn personeel (mijn moeder) zorgt dat het hem aan niets ontbreekt en soms vliegt hem zelfs een duif in de bek.

(speciaal voor Nynke en Sjoeke-Marije)

7 opmerkingen:

  1. HOi Annelies, klaar met de cursus dus nu heb ik tijd om te reageren :-)
    Ik mis de stem van de reisleidster en ben nu natuurlijk heel benieuwd waar je moeder precies woont. Het ziet er in ieder geval heel mooi uit.
    En wat een leuke poes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het filmpje stopt vlak voordat we op het eindpunt aankomen. Zo'n filmpje kan tenslotte door 'de hele wereld' bekeken worden..
    De kat is van Sjoeke-Marije geweest. Ze was te vaak van huis en zocht een ander baasje voor hem. Ondanks zijn handicap (dwarslaesie door een ongeluk - één van zijn 7 levens is verbruikt) redt hij zich prima en soms vangt hij zelfs een duif.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is denk ik een beetje een Heerenveending want ik weet niet waar het over gaat. Dacht even dat het een filmpje was waarin de fietsers aangereden werden en je 1000 punten kreeg. Maar het gaat over de poes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap je dat dan niet? het gaat gewoon over een reisje naar Schagerbrug waar een poes woont
    (die poes woonde eerst bij Sj.M) en deze poes woont nu bij de moeder van Annelies. En heel regelmatig gaat Annelies op bezoek bij de poes, o nee sorry bij haar moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kreeg even een HermanFinkertje.
    "Schagerbrug heeft kabel teevee!".
    Maar dat was 'Glanerbrug', ligt vast ergens anders( Twente ofzo).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schagerbrug, de plaats waar ik 4 jaar lang elke dag over de brug en langs café Raven (op de hoek bij de brug, zie filmpje) fietste om op tijd op school (die goeie ouwe ULO) te komen.
    En rode poezen, ja die kunnen fel zijn en duiven vangen. Of was het een gebraden duif? Nee toch, dat zal zijn personeel toch niet voor hem gedaan hebben? Het personeel is wel goed, maar niet gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh Annelies, wat een leuke foto, ik zal Sjoeke-Marije er op attenderen. Wat heeft Sol een prachtig leventje nu, zijn 2e, hij ziet er ook ZEER TEVREDEN uit. Goed dat je het gister even zei, want ik ben al een poosje niet op 23dingen geweest, het moet eerst wat slechter weer worden...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails