Pagina's

zaterdag 10 januari 2009

Even profiteren van het mooie winterweer

Een aantal collega's is bezig (geweest) met hun huiswerk vandaag, maar ik moest werken en daarna uiteraard nog even van het fraaie winterweer genieten! Leuk om te zien en lezen hoe iedereen van elkaar leert. Ook op de bieb is 23dingen geregeld onderwerp van gesprek.
Zijn er mensen die receptenfeeds aan hun Netvibes pagina toevoegen? Ik niet, maar voor hun heb ik hier een tip: Cornette's culinaire weblog. Het is er natuurlijk één van de ontelbaar vele, maar ik kwam hem (haar) toevallig tegen en het sprak wel aan. Deze is ook heel leuk.

Lindevallei bij Wolvega

Vorige keer dat we hier kwamen werd er volop geschaatst, maar het ijs is bobbelig dus nu was het uitgestorven (snapt iemand waarom de zon er uitziet als een sterretje? - Update 22-6-09: oplossing gevonden, zie onderste 2 foto's en uitleg).

2 opmerkingen:

  1. Hoi Annelies,
    Wat weer een prachtige foto's, het was ook een schitterende dag vandaag.
    Heel fijn dat je de naam + tel.nr van die klant hebt kunnen noteren, ik zal hem maandag bellen.

    goed weekend verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie vraag voor aladin! Ik zou het niet weten. Roel denkt dat de lens een vertekend beeld geeft. Ook weer een prachtige foto overigens. Jij bent al ver vooruit met je blog.
    Dikke prima: Labels toegevoegd, picasa foto album, verwijzingen naar bepaalde links etc.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails