Pagina's

donderdag 4 juni 2009

Stemmen

We gaan het niet hebben over de Europese verkiezingen, maar over een iets bescheidener opiniepeiling. Met Doodle kun je samen een datum prikken voor een uitstapje of vergadering, of een enquete houden. Je kunt de belanghebbenden een mailtje met de link sturen (die hoeven zich niet aan te melden), of je kunt de code in je site plakken. Dat gaan we even uitproberen met een kleine enquete over onze onlangs afgeronde 23Dingen cursus. Collega's en andere bezoekers (niet dringen): klik even op Deelnemen!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een leuk, eenvoudig 'dingetje'.
    Goed speurwerk weer.
    Ik vind je opsomming van de zoekmachines in je vorige bericht trouwens ook waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's inderdaad een leuk dingetje. Ook een prima instrument voor zo'n peiling. Misschien kun je een volledige peiling maken voor alle 23 dingendeelnemers en iedereen dan inlichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn berichtje van vrijdag 5 juni.
    Maakt op zich niet uit waar je op stemt, als het maar niet op de PVV is. Inmiddels is gebleken dat de PVV nogal populair is.Kan deze partij ook regeren in plaats van ageren?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lies,
    Goed om te weten dat je broer een goede invloed heeft gehad in je puberaal/muzikale ontwikkeling ;-)
    En ik ben niet van plan om mijn blog wekelijks van een andere lay-out te voorzien hoor. Maar ik vond de vorige een beetje 'zuurstokkerig". Dat kon beter!

    Groeten,
    Gert Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gert Jan,

    Je nieuwe lay-out is inderdaad mooier van kleur, en duidelijker te lezen. Goedgekeurd dus..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails