Pagina's

woensdag 28 januari 2009

Visitekaartjes?!

Vandaag hebben we een Kennisdagdeel over netwerken bijgewoond. Simone heeft zich al uitgesloofd met een verslagje.Als hulpmiddel bij het netwerken kwamen visitekaartjes ter sprake. Maar vanavond (even mijn links in Netvibes aan het langslopen) kwam ik er achter: visitekaartjes zijn zóóó 2008!Poken is de nieuwe trend. Poken doe je met een poken. Een poken is een soort digitaal visitekaartje, maar dan anders. Je houdt jouw Poken tegen een ander en je gegevens, zoals bijvoorbeeld je Hyves, LinkedIn of Facebookprofielen worden gewisseld. Een uitstekend huwelijk dus tussen netwerken en 23dingen. Bekijk hier de reportage van RTL.Op deze plek vind je meer info en je kunt er meteen eentje bestellen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Annelies, wel een leuk gadget. Helaas kan ik alleen mijn gegevens met jou poken als jij er ook een hebt. Maar 14,95 lees ik dus een pokenprijsje.
    goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annelies,
    Wat wordt er wat bedacht met boeken, het is een ware kunstvorm. Voorheen had ik er nog nooit van gehoord. En visitekaartjes, hoe je het beschrijft snap ik er niks van, dus ik zal het filmpje nog eens bekijken. Ik denk dat je dan geavanceerde mobieltjes moet hebben. Een van de vrienden van Sjoeke-Marije (Chris van Tres) liet vrijdagavond zijn nieuwste mobiel zien (heet zo natuurlijk niet), wat een ongekende mogelijkheden. Hij flitste van het een naar het ander, kon het schermpje kleiner/groter maken, ongelooflijk. En alles in een razend tempo, je zag zo snel niet wat hij deed. Dat is dus de jonge generatie, het zal ons veel tijd kosten om het allemaal aan te leren en dan toe te passen!
    Wat ziet jouw blog er ook mooi uit
    groetnis
    Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nynke,
    Nee, dat heeft niets met mobieltjes te maken (ik snap vaak niks van die dingen, gaan we daar ook een cursus voor volgen?) Je hebt voor poken alleen soort usb-stickje met magneetje nodig, kost maar een eurootje of 15.
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails